Вас задовольняють інформаційні матеріали на нашому сайті?
Так Ні

 Розсилки:
Новини
Прес-релізи


Інвестиційні проекти
ЛІДЕРСЬКІ ТЕМПИ ЮТІКО

АТ “Українська транспортна страхова компанія “ЮТІКО” продовжує щороку нарощувати результати своєї діяльності, які сприймаються нині вже як фірмова особливість її бізнесу. В черговий раз такі приємні закономірності підтвердили й економічні показники компанії за 2002 рік.


Успіх як риса фірмового стилю

Пропонуємо кілька цифр, котрі наглядно характеризують згадану тенденцію (у представленій нижче схемі показники наводяться в тисячах гривень).
Показники 2000 р. 2001 р. 2002 р.
Статутний фонд 1262,7 5000,3 10 000, 035

Сума надходжень
страхових премій

8 778,0 13 296,3 26 378,0

Дохід від страхової
діяльності

7 067,5 12 379,1 19 952,6

Фактичний запас
платоспроможності

2 216,4 6 820,1 18 171,9
Страхові резерви 3 568,0 4 862,3 9 020,5
Сума страхових виплат 1 370,2 4 874,5 5 476,1


У відсотковому вираженні згадане зростання має також достатньо промовистий вигляд (у першій колонці – зростання у 2001 р. щодо 2000 р., у другій колонці – аналогічне зростання у 2002 р. щодо 2001 р. ):
Показники 2001 р. 2002 р.
Статутний фонд 396% 200%

Сума надходжень страхових
премій

151,5% 198,4%
Дохід від страхової діяльності 175,15% 161,2%
Фактичний запас платоспроможності 307,7% 266,45%
Страхові резерви 133% 185,5%
Сума страхових виплат 355,75% 112,34%


Слід додати, що статутний фонд компанії на 1 березня нинішнього року зріс уже до 20 млн. гривень, а отже його зростання у процентному відношення склало 340%.

На сьогодні це один із науспішніших прикладів позитивної динаміки бізнесу на вітчизняному ринку страхування. Відповідні зміни відбуваються і в позиціях, котрі ЮТІКО посідає в рейтингу діяльності страхових компаній України. Скажімо, за таким важливим показником як сума надходжень страхових премій компанія піднялася з 37-го місця, котре посідала в 2000 році, на 19-е, по сумі страхових виплат – з 27-го на 18-е. При цьому вона закріпилася в чільних “десятках” лідерів майнового страхування, страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів (зокрема – по українській “Зеленій карті”), автотранспорту, медичних витрат осіб, котрі виїздять за рубіж, та в інших перспективних видах страхування.

Інструменти успішного розвитку

Як бачимо, 2001-й рік став своєрідним рубежем, з якого розпочинається помітне піднесення компанії. Що ж спричинило його? Аналітики страхового ринку в енергійному сходженні ЮТІКО до чільних позицій страхового ринку звертають увагу на кілька факторів.

Насамперед, важливою передумовою успіхів стала зміна акціонерів. Так, Українська фінансова група, котра придбала контрольний пакет акцій ЮТІКО, і в цьому починанні використала свої солідні козирі: потужний фінансово-економічний потенціал, значний досвід діяльності на міжнародному ринку, стабільне коло респектабельних ділових партнерів в Україні й за рубежем. До того ж і тут виявилися добре відомі фірмові риси УФГ в її проектах. Так, скажімо, беручи в обслуговування активи корпоративного клієнта, який не належить до лідерів, чи стаючи власником пакету його акцій, Українська фінансова група за кілька років виводить його на чільні позиції на вітчизняному ринку. Достатньо згадати для прикладу ділові біографії таких компаній як ОСТРА-КИЇВ чи ДІАЛЛА КОММЮНІКЕЙШЕНЗ, КИЇВСЬКОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО БАНКУ – своє сходження в лідери українського бізнесу і закріплення там вони здійснювали насамперед тоді, коли входили до холдингу УФГ. Отож цілком закономірно, що напрацьовані технології успішно застосовуються нині й щодо ЮТІКО.

Вагомі ділові перспективи запропонував і інший вітчизняний акціонер - Київська торгово-промислова палата. Достатньо згадати, що членами КТПП є понад 700 вітчизняних банків, компаній, підприємств, організацій. Причому представляють вони машинобудування, енергетику, транспорт, будівництво, хімічну, легку, харчову, фармакологічну промисловість, фінансово-банківську сферу, торгівлю, страхування, рекламу, поліграфію, туризм та інші важливі сфери економіки сучасної України. Такий потенціал ЮТІКО змогла використати як важливий фактор і в реалізації свого страхового бізнесу.

Пізніше до українських партнерів приєднався зарубіжний акціонер - ERGO VERSICHERUNGSGRUPPE AG (ERGO INSURANCE GROUP). У цієї німецької страхової групи – свій власний, винятковий рівень лідерських критеріїв. Адже вона посідає чільні позиції в Європі по страхуванню здоров’я, судових витрат, а на німецькому ринку – друга в приватному страхуванні від нещасних випадків і третя – в страхуванні життя. Масштаби її бізнесу промовисто засвідчує бодай те, що обсяги підписаної страхової премії цієї групи за рік сягають 15 млрд Євро, а її клієнтами є понад 27 мільйонів європейців.


Важливі причини успіхів ЮТІКО експерти вбачають і в зміні керівництва компанії. Адже саме в 2001 році її очолила досвідчений менеджер Г.В.ПІШАКОВА. Галина Володимирівна, практично не змінюючи персоналу, зуміла за дуже короткий час вирішити цілий ряд проблем, принципово важливих для бізнесу компанії. І це допомогло ЮТІКО вийти на якісно вищий рівень ефективності у своїй діяльності.

Компанія для клієнтів

-На мій погляд, вирішальна заслуга в успіхах компанії останнього часу належить, насамперед , її талановитому, ініціативному, кваліфікованому персоналу, - вважає голова правління ЮТІКО Г.В.ПІШАКОВА – Професійний потенціал співробітників, сформоване ними постійне коло клієнтів і партнерів, постійний пошук нового та інші чинники стали важливою базою для сходження до вищих цілей. Отож разом із акціонерами, повіривши в успіх тепер уже нашої спільної стратегії, ми й зуміли вийти на інший рівень результатів. При цьому важливо, що нині ЮТІКО - це колектив однодумців із багатьох принципових питань ведення бізнесу.

До таких найпріоритетніших питань Галина Володимирівна відносить ставлення до клієнтів. Адже саме клієнт у цій компанії – найголовніша особа, його проблеми – найважливіші для будь-якого співробітника – від страхового агента до голови правління. І, звісно ж, клієнтам якраз і адресуються професійні напрацювання персоналу, що звик творчо й відповідально ставитися до своєї справи. ЮТІКО пропонує нині понад 60 різновидів сучасних страхових продуктів. При цьому компанія універсальністю послуг, гнучкою системою пільг, цінових знижок, розгалуженою мережею філіалів і представництв та іншими чинниками прагне максимальною мірою, комплексно задовольнити потреби своїх клієнтів.

Усе це дає підстави експертам прогнозувати й подальше нарощування ділових досягнень Українською транспортною страховою компанією "ЮТІКО" і надійне закріплення її серед лідерів вітчизняного страхового ринку.

Фінансовий дисплей
 Київ 
 Лондон 
 Нью-Йорк 
 Токіо 

Про компанiю | Прес-релiзи | Реклама | Карта сайту | Контакти
АТ "Українська фiнансова група" © 2003
Розробка сайту Cintech - Ukraine