СУРКІС
Григорій Михайлови
ч,
відомий український

підприємець, політичний
і громадський
діяч,
народний депутат України,

президент Федерації футболу України,

почесний президент ФК “Динамо” (Київ)



1993-1998 р.р. – президент АТ “Футбольний клуб “Динамо-Київ”.
1992-1998 р.р. – президент УПФК “Славутич”, президент Професійної футбольної ліги України, віце-президент Федерації футболу України.
З 1998 р. – народний депутат України, у Верховній Раді України третього скликання – перший заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань молодіжної політики, фізичної культури і спорту.
З 2001 р. – Президент Федерації футболу України.



Із привітання з нагоди 10-ої річниці АТ “Українська фінансова група”


...Число, що визначає нині Ваш вік, має особливий статус. У повсякденному словнику “вцілити в десятку” означає вищу ефективність – врівень з точним пострілом у центр мішені. У футболі “десятка” виділяла на полі Пеле, Марадону, Платіні та інших легендарних “зірок”.

У бізнесі до цієї цифри ставлення особливе. І мова не лише про те, що і в підприємництві, як і в спорті, важливими умовами досягнення мети є боротьба, а тому влучення в “десятку” і перемоги – рівною мірою бажані. Відчуття бізнесмена на ринку певною мірою нагадує відчуття вершника на необ’їждженому коні в родео, непередбачуваного у своїй норовливості, з постійним намаганням позбутися вершника. Прагнення верхівця, природньо - як можна довше протриматися в сідлі, і тим паче – не порапити під копита норовливої тварини. Це вдається небагатьом, до того ж – порівняно ненадовго. Так ось, тим, хто побував у “сідлі” українського ринку, аналогія з родео напевне не видасться занадто віддаленою. Не всякий необ’їжджений кінь так випробує вершника, як наших співвітчизників-підприємців – рідний ринок, не менш норовливий і непередбачуваний. І втриматися “у сідлі” за таких умов, тим паче – впродовж десяти років поспіль – уже сам по собі привід для поваги.

Але ж Українська фінансова група зуміла не просто дістатися до чергового проміжного фінішу з відчутним запасом сил, амбіцій і перспектив, а й на багатьох відрізках здоланої дистанції досягла яскравих, пам’ятних перемог. Не менше важить і те, що УФГ зуміла привернути в Україну справжніх “зірок” світу фінансів, інвестицій, інформаційних технологій, торгівлі та інших сфер міжнародного бізнесу. Адже MERRILL LYNCH, BMW, COMPAQ COMPUTER, SUN MICROSYSTEMS, AT&T, WESTERN UNION, LLOYD’S, PIERRE CARDIN та інші компанії і банки, які стали Вашими партнерами – це живі легенди бізнесу, справжні символи перемог у діловому світі на межі тисячоліть.

Тому діяльність УФГ на міжнародному ринку впору порівняти з виступами спортивної команди в престижних турнірах, де вона не лише для себе завойовує високі місця в таблицях, а й здобуває очки, місця в рейтингах, що визначають статус і перспективи для інших вітчизянних колективів. І цілком природньо, що чимало українських підприємців щиро зичать Вам на майбутній дистанції не менш значимих перемог, котрі слугуватимуть покращенню загалом ситуації у вітчизняному інвестиційному бізнесі, а отже – і в економіці України.

А зараз – про сюрприз, підготовлений до Вашого ювілею. Це - фірменна футболка київського “Динамо”, на якій розміщено номер “100” і назва “Українська фінансова група”. До речі, фірмові кольори Вашої компанії і київського «Динамо» співпадають із кольоровою гамою національного прапора України, мовби символізуючи роль цих колективів у якості повпредів країни у міжнародних сферах. А ось заміною Вашої “десятки” на “сотку” ми хотіли б висловити побажання того, щоб подальша переможна серія УФГ поширилася вже на ту кількість років, яка зафіксована на цій футболці. Хай упродовж нового століття Ваші перемоги примножують і авторитет компанії, і підіймають престиж нашої молодої держави в сучасному світі...