Прес-реліз

ЛІДЕРСЬКІ ТЕМПИ "ЮТІКО"

Українська транспортна страхова компанія продовжує щороку нарощувати результати своєї діяльності, які сприймаються нині вже як фірмова особливість її бізнесу. В черговий раз такі приємні закономірності підтвердили й економічні показники компанії за 2002 рік.


Успіх як риса фірмового стилю

Пропонуємо кілька цифр, котрі наглядно характеризують згадану тенденцію (у представленій схемі показники наводяться в тисячах гривень).

Показники 2000 р. 2001 р. 2002 р.
Статутний фонд 1262,7 5000,3 10 000, 035

Сума надходжень
страхових премій

8 778,0 13 296,3 26 378,0

Дохід від страхової
діяльності

7 067,5 12 379,1 19 952,6

Фактичний запас
платоспроможності

2 216,4 6 820,1 18 171,9
Страхові резерви 3 568,0 4 862,3 9 020,5
Сума страхових виплат 1 370,2 4 874,5 5 476,1
Привертає особливу увагу те, що статутний фонд компанії на 1 березня нинішнього року зріс до 20 мільйонів гривень, а вже через півтора місяці - 15 травня - збори акціонерів "ЮТІКО" прийняли рішення про його збільшення до 100 млн гривень.
Наведені цифри переконливо засвідчують один із науспішніших на сьогодні прикладів позитивної динаміки бізнесу на вітчизняному ринку страхування. Помітний прогрес - і в підійманні "ЮТІКО" "сходинками" рейтингу страхових компаній України. Скажімо, за сумою надходжень страхових премій компанія піднялася тут з 37-го місця, котре посідала в 2000 році, на 19-е, за сумою страхових виплат – з 27-го на 18-е. При цьому вона закріпилася в чільних “десятках” лідерів майнового страхування, страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів (зокрема – по українській “Зеленій карті”), автотранспорту, медичних витрат осіб, котрі виїздять за рубіж, та в інших перспективних видах страхування.

Інструменти успішного розвитку

Як бачимо, 2001-й рік став рубежем, із якого розпочинається помітна активізація діяльності компанії. Що ж спричинило її? Аналітики страхового ринку в цьому енергійному "спурті" "ЮТІКО" звертають увагу на кілька факторів.

Насамперед, важливою передумовою згаданих успіхів стала зміна акціонерів компанії. Так, Українська фінансова група, котра придбала контрольний пакет акцій "ЮТІКО", і в цьому починанні використала свої солідні козирі: потужний фінансово-економічний потенціал, значний досвід діяльності на міжнародному ринку, стабільне коло респектабельних ділових партнерів в Україні й за рубежем. До того ж тут проявили себе й деякі фірмові технології УФГ, добре знані по її попередніх проектах. Завдяки їм, скажімо, беручи в обслуговування активи чи стаючи власником пакету акцій корпоративного клієнта, котрий не належить до лідерів, Українська фінансова група за кілька років виводить його на чільні позиції на вітчизняному ринку. Для прикладу достатньо згадати ділові біографії таких компаній як ОСТРА-КИЇВ чи ДІАЛЛА КОММЮНІКЕЙШЕНЗ, КИЇВСЬКОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО БАНКУ – своє сходження в еліту українського бізнесу вони здійснювали, насамперед, тоді, коли входили до складу холдингу УФГ. Отож експерти розцінюють як цілковито прогнозований результат і те, що згадані технології успішно застосовуються нині й щодо "ЮТІКО".

Вагомі ділові перспективи відкрив і інший вітчизняний акціонер - Київська торгово-промислова палата. Достатньо згадати, що членами КТПП є понад 700 вітчизняних банків, компаній, підприємств, організацій. Причому представляють вони машинобудування, енергетику, транспорт, будівництво, хімічну, легку, харчову, фармакологічну промисловість, фінансово-банківську сферу, торгівлю, страхування, рекламу, поліграфію, туризм та інші важливі сфери економіки сучасної України. "ЮТІКО" зуміла ефективно використати такий солідний потенціал у реалізації свого страхового бізнесу.

Нинішнього року до українських партнерів приєднався зарубіжний акціонер - ERGO VERSICHERUNGSGRUPPE AG (ERGO INSURANCE GROUP). У цієї відомої німецької страхової групи – свій власний, винятковий рівень лідерських критеріїв. Адже вона посідає чільні позиції в Європі у страхуванні здоров’я, судових витрат, а на німецькому ринку – друга в приватному страхуванні від нещасних випадків і третя – в страхуванні життя. Масштаби її бізнесу промовисто засвідчує бодай те, що обсяги підписаної страхової премії за рік сягають тут 15 мільярдів Євро, а клієнтами цієї групи стало понад 27 мільйонів європейців.


Важливі причини успіхів "ЮТІКО" експерти вбачають і в зміні її керівництва. Адже саме в 2001-му році компанію очолила досвідчений менеджер Г.В.ПІШАКОВА. Галина Володимирівна, практично, не змінюючи персоналу, зуміла за дуже короткий час вирішити цілий ряд проблем, принципово важливих для бізнесу УТСК. І це допомогло вийти на якісно вищий рівень ефективності.

Компанія для клієнтів

Та все ж вирішальну заслугу в згаданих успіхах компанії і її керівництво, і незалежні експерти вбачають у іншому.

- Насамперед , вона належить талановитому, ініціативному, кваліфікованому персоналу компанії, - вважає голова правління "ЮТІКО" Г.В.ПІШАКОВА – Значний професійний потенціал співробітників, сформоване ними постійне коло клієнтів і партнерів, постійний пошук нового та інші чинники якраз і стали важливою базою для згаданого сходження до вищих цілей. Разом із акціонерами, повіривши в успіх тепер уже нашої спільної ділової стратегії, ми зуміли вийти на вищий рівень результатів. При цьому важливо й те, що нині "ЮТІКО" - колектив однодумців у багатьох принципових питаннях ведення бізнесу.

Одним із таких найважливіших і найпріоритетніших питань Галина Володимирівна вважає ставлення до клієнтів. Адже саме клієнт у "ЮТІКО" – найголовніша особа, його проблеми – найважливіші тут для будь-якого співробітника – від страхового агента до голови правління. І, звісно ж, саме клієнтам якраз і адресуються професійні напрацювання персоналу, котрий звик творчо й відповідально ставитися до своєї справи. "ЮТІКО" пропонує нині понад 60 сучасних страхових продуктів. При цьому компанія універсальністю своїх послуг, гнучкою системою пільг, цінових знижок, розгалуженою мережею філіалів і представництв та іншими чинниками прагне максимальною мірою, комплексно задовольнити потреби клієнтів.

Усе це дає підстави експертам прогнозувати подальше нарощування ділових досягнень Українською транспортною страховою компанією, надійне закріплення її серед лідерів вітчизняного страхового ринку.